veerkracht in 2020 met creativiteit en improvisatie

Van 1985 tot 1992 was MacGyver een populaire tv-serie. De serie draait om een uitermate vindingrijke ex-spion genaamd Angus MacGyver. In MacGyver gaat het voornamelijk om het gebruik van wetenschappelijke kennis en inventief gebruik van huis-tuin-en-keukenspullen. In combinatie met ducttape en zijn Zwitsers zakmes komen er bij MacGyver allerlei oplossingen voor haast uitzichtloze situaties (meestal een zaak van leven en dood). Het bedenken en maken van complexe apparaten in tijdspanne van enkele minuten vormen vaak de rode draad van de aflevering. Alle oplossingen van MacGyver in de serie zijn gebaseerd op werkelijke natuurkundige principes.

MacGyver was in staat om met beschikbare middelen een oplossing te vinden voor een probleem. Hij was bij een crisis altijd inventief en creatief en dat is precies wat nodig is tijdens deze economische crisis veroorzaakt door het Corona-virus.

Net zoals MacGyver, zul je als organisatie moeten improviseren en op zoek moeten naar een creatieve oplossing om 'het hoofd boven water te houden' en de continuïteit te bewaken. Je zult met bestaande en soms met minder middelen en mensen moeten werken aan het realiseren van inkomsten maar vooral ook aan het versterken van de relatie met bestaande klanten en de eigen medewerkers. Voorlopig zullen we waarschijnlijk leven in een 1,5 meter samenleving en dat heeft direct gevolg op de wijze waarop je als organisatie kunt communiceren met klanten en medewerkers. Ook zullen bestaande jaarplannen en doelstellingen moeten worden bijgesteld zodat de verwachtingen weer haalbaar en realistisch zijn.

Ik zet mijn levens- en werkervaring als professional en strateeg op het gebied van marketing, communicatie en business development graag in om als een 'MacGyver' voor jouw organisatie te werken aan een creatieve en realistische oplossing. Ik heb ervaring met eerdere economische crisissen en weet daardoor wat de beste strategie is om als organisatie met zo min mogelijk schade door deze crisis te komen. Op deze wijze kan ik je helpen om nog zoveel mogelijk van de oorspronkelijke doelstellingen voor 2020 te realiseren. Ook maak ik graag gebruik van mijn ruime ervaring op het gebied van digitale transformatie om de marketing- en communicatiekanalen van jouw organisatie te optimaliseren voor het realiseren van loyale klanten en medewerkers.

Concreet en transparant aanbod:

Ik heb mijn aanbod en expertise gebundeld in de onderstaande pakketten. Omdat ik in deze onzekere tijd, samen met mijn opdrachtgevers het risico wil delen, factureer ik 50% vooraf en 50% na de succesvolle afronding van mijn opdracht.

Quick scan

Telefonisch interview met relaties met concrete onderzoeksvraag.

€ 1.500,-

20 telefoongesprekken met een selectie van externe relaties voor de inventarisatie van de behoeften, kansen en de ervaringen met mijn opdrachtgever.
Klik Hier

Quick scan en advies

Concreet advies en quick wins gebaseerd op review plannen, mogelijkheden en kansen.

€ 3.000,-

Praktisch toepasbaar advies en quick wins op basis van een quick scan gebaseerd op een review plannen, en interviews met interne en externe stakeholders.
Klik Hier

Concreet actieplan

Concreet en praktisch toepasbaar actieplan op basis van een quick scan.

€ 6.000,-

Concrete doelstellingen, activiteiten, een planning, de benodigde middelen en de wijze waarop de doelstellingen voor 2020 zoveel mogelijk gerealiseerd kunnen worden.
Klik Hier

Plan én implementatie

Een concreet actieplan maar ook zal ik zelf de hands-on de implementatie verzorgen.

€ 9.000,-

Ontwikkeling en uitvoering van campagnes en activiteiten op interim-basis. Ook zal ik ervoor zorgen dat het plan zelf en de executie van het plan geborgd is binnen de organisatie.
Klik Hier

Bovenstaande prijzen zijn een fixed fee en gebaseerd op eerdere soortgelijke opdrachten. Voordat ik met de opdracht start, zal ik samen met mijn opdrachtgever een planning en de concrete deliverables afspreken. Eventuele extra activiteiten zullen pas na goedkeuring worden uitgevoerd en gefactureerd.

Business Coaching en Personal Branding

Voor ondernemers, zzp'ers en werkzoekenden

Wil je meer weten over wie ik ben?

Ik kan me voorstellen dat je eerst wil weten wie ik ben als professional en als mens. Daarom heb ik een pagina over mijn drijfveren, interesses en prioriteiten geschreven. Geen 'gladde verkooppraatjes' maar een eerlijk beeld over degene waar je mee te maken krijgt als je mij inhuurt.

Ervaringen van opdrachtgevers

"Tim heeft in korte tijd een aantal praktische en nuttige adviezen gegeven voor de branding en het in de markt zetten van het MAI.
Ralph Levie
Manager Commerciele Ontwikkeling MAI
"Tim heeft in een prettige samenwerking bijgedragen aan duidelijke doelen en strategie voor onze organisatie. Top!
Jeroen Gross
Business Unit Manager Promolding

Ik ben trots op mijn opdrachtgevers en ook op de referenties van hen. Op mijn LinkedIn-profiel kun je er 27 lezen.